သန့်ရှင်းရာဌာနတော်မှ ပေါ်ထွက်သော
ကျွန်တော်တို့ဘေးဘယ်ညာသို့ မျှော်ကြည့်သည့်အခါတွင် မတရားသောသူများ၊ အဓမ္မလူများကို သတိပြုမိတတ်ကြပေလိမ့်မည်။ သမ္မာကျမ်းစာတွင်ကြည့်လျှင်လည်း အဓမ္မအမှုများစွာ၌ ကျင်လည်သူများစွာကိုလည်း တွေ့ရပေလိမ့်မည်ဖြစ်သကဲ့သို့ ခေတ်အဆက်ဆက်မှ ယနေ့တိုင်အောင်ဖြစ်စေ နောင်လာမည့်ကာလ၌ဖြစ်စေ ထိုသို့သောသူများသည် ဆက်လက်ရှိနေကြပေဦးလိမ့်မည်။
အခြေအနေများကိုကြည့်လျှင် ထိုသို့သောသူများသည် ကောင်းစားကြသည်၊ ကျန်းမာကြသည်၊ ချမ်းသာတတ်ကြသည်။ လောကဓံတရားကိုလည်း မတွေ့ကြုံကြတတ်သကဲ့သို့ စည်းစိမ်အာဏာတည်မြဲကာ အစွမ်းတန်ခိုးကြီးမားလာတတ်ကြသည်မဟုတ်ပါလား။ ထိုအရာများ၏ ဆန့်ကျင်ဘက်များကိုတော့ ဖြောင့်မတ်သောသူများကသာ နာကျင်စွာကြုံတွေ့ခံစားကြရသည်၊ တနည်းဆိုရသော် မတရားမှု၏ဆန့်ကျင်ဘက်၌နေသောသူများ၊ အဓမ္မလူတို့၏တဘက်၌နေသူများဟုပင်ဆိုကြကုန်အံ့။
ထိုအရာများကိုကြည့်လျှင် အင်မတန်နာကျင်စရာကောင်းလှပေလိမ့်မည်။ ထို့ကြောင့် ဒီလူတွေအတိုင်းနေမှသာ အဆင်ပြေမည်လား၊ ဒီလူတွေနှင့်ပေါင်းဖက်မှသာလျှင် ကောင်းစားမည်လားဟူသည့် အတွေးအခေါ်များသည် ဖြစ်ပေါ်လာတတ်ပေလိမ့်မည်။ ဘုရားသခင်နှင့် ဆန့်ကျင်ဘက်ဖြစ်သော အဓမ္မလူများ၏ကောင်းစားခြင်းသည် အင်မတန်မှ နားလည်ရခက်ပါသည်။ သို့သော်လည်း ဘုရားသခင်၏တဘက်၌နေသောသူတို့နှင့် ကျွန်ုပ်တို့သည် အတူရပ်တည်ကြလိမ့်မည်မဟုတ်ပေ။
သုတ္တံကျမ်း ၂၄:၁-၂
မတရားသောသူတို့ကို မငြူစူနှင့်။ သူတို့နှင့် ပေါင်းဖော်ခြင်းငှာ အလိုမရှိနှင့်။
သူတို့သည် ဖျက်ဆီးခြင်းငှာ နှလုံးကြံစည်တတ်၏။ နှုတ်နှင့်လည်း ဘေးပြုမည်စကားကို ပြောတတ်၏။
ထိုအရာများအားမြင်ရသည့်ခံစားချက်သည် အာသပ်၏ဆာလံစကားကို ယူသုံးရလျှင်တော့ "ခြေချော်လုပြီ၊ ခြေရာလွဲလုနီးပြီ" NIV တွင်တော့ ယခုကဲ့သို့ဖော်ပြထားပေသည်။ "My feet had almost slipped; I had nearly lost my foothold." (၇၃ခုမြောက်သောဆာလံ အပုဒ်ငယ် ၂တွင် ဖြစ်သည်။)
ဘာ့ကြောင့် အာသပ်သည် ထိုသို့ပြောသလဲဆိုလျှင်တော့ သူကြုံတွေ့ရသည့်အခြေအနေသည်လည်း နယ်နယ်ရရမဟုတ်ပြန်ဘူးဖြစ်ပေသည်။ အပုဒ်ငယ် ၃တွင်ကြည့်သည့်အခါတွင်လည်း ယခုကဲ့သို့နားလည်ရပေသည်။ (မတရားသောသူတွေက အဆင်ပြေနေတယ်၊ အဓမ္မလူတွေက သာသာယာယာပဲ၊ ချမ်းသာတယ် ကျန်းမာတယ်၊ ပျော်ရွှင်နေကြတယ်၊ သူတို့မှာ "struggle" ဆိုတာမရှိဘူး၊ အပူအပင်ကင်းနေကြတာကို မြင်ရသည့်အခါတွင် လူကောင်းများသည် အတော်နာကျင်ရပေမည်။)
ထိုသို့သောလူများကိုကြည့်လိုက်လျှင် ကျန်းမာနေကြသည်၊ ဘေးဒုက္ခမတွေ့ကြရသကဲ့သို့၊ ဖျားနာခြင်းများကိုပင်လျှင် မတွေ့ရသည့်အခါတွင် ထိုအရာများနှင့် ထိုအဖြစ်အပျက်များသည် ဘာများမှားနေပါသနည်း၊ ဘယ်အရာကများလွဲမှားနေပါသနည်း၊ အဓမ္မလူများ မတရားသောသူများသည် ဘာအတွက်များကြောင့် ထိုလောက်ထိ ကောင်းစားနေကြသနည်း ... တခါတလေတွင်တော့ သူတို့သာမှန်နေသလား၊ ကိုယ်ပဲမှားနေသလား ... ထိုအရာများသည် ကျွန်ုပ်တို့အတွက်လည်း တွေးစရာ၊ စဥ်းစားစရာများဖြစ်လာပေလိမ့်မည်။
ဒီလူတွေကဘာများလဲ ... မသေခင်ကြည့်လျှင်လည်း ဝေသနာမရှိကြဘူး၊ လောကဓံကိုလည်း မခံစားကြရသလို၊ အစွမ်းတန်ခိုးကလည်းရှိနေကြသေး၏၊ သာ၍သာ၍လည်း အာဏာတွေတည်မြဲလာကြသလိုပဲဖြစ်နေပေလိမ့်မည်။ ဒီမတရားသောသူများ၊ အဓမ္မလူများ၏ ဆိုးညစ်နေကြခြင်းတွေကသာလျှင် မှန်နေသည်လော။ သို့သော်လည်း ထိုအရာများနှင့်တကွ ပြန်လည်ဆင်ခြင်ကြည့်သည့်အခါတွင်လည်း ထိုလူများသည် ဘုရားသခင်နှင့်ဆန့်ကျင်ဘက်သာဖြစ်နေသည်၊ ထိုအတူ ထိုသူတို့၏လျှာသည်လည်း မုသာအပြည့်နှင့်ပင်။ သို့သော် ထိုမတရားသောသူများသာ အမြဲတမ်းကောင်းစားနေကြသည်၊ အမြဲတမ်းအဆင်ပြေနေပေသည်ဟု အာသပ်မြင်တွေ့ရသည်။ အပုဒ်ငယ် ၁၃ မှ ၁၆ ကိုကြည့်သည့်အခါတွင်လည်း ထိုအမှုအရာများသည် အာသပ်အတွက်တော့ နားလည်ရခက်ကြောင်းကိုတွေ့ရသည်။
လက်ရှိမျက်မှောက်ကာလ အခြေအနေများကိုကြည့်မည်ဆိုလျှင်လည်း ကျွန်ုပ်တို့ယုံကြည်သူများသည်လည်း ထိုသို့ ခံစားကောင်းခံစားနေရပေလိမ့်မည်။ အဓမ္မလူများသာ၍ ကြီးစိုးလာခြင်း၊ သာ၍ မိုက်မဲလာကြခြင်း၊ ထိုအရာများအားကြည့်သည့်အခါတွင်လည်း ဆာလံ ၇၃တွင် မြင်တွေ့ရသကဲ့သို့ မတရားသောသူများက ကောင်းစားပြီး ဖြောင့်မတ်သောလူများက ခံစားနေရသည် နာကျင်နေရသည် ငိုကြွေးနေရပေသည်။ အဓမ္မကောင်များသည် ဖျားနာခြင်းမရှိ၊ စီရင်ခြင်းလည်း မခံရ၊ လောကဓံကိုလည်းမခံရပြန်သကဲ့သို့၊ ဆိုးမြဲဆိုးနေကြကာ မိုက်မြဲမိုက်နေကြ၍ ကြီးပွားချမ်းသာ ကောင်းစားနေကြသည်။ အာသပ်ပြောသကဲ့သို့ ပြောရမည်ဆိုလျှင် ထိုသို့သောအရာများကို မြင်တွေ့နေရခြင်းသည် ဖြောင့်မတ်သောလူများသည်ပင်လျှင် မှားနေသကဲ့သို့နှင့် တဖြေးဖြေးခြေချော်လုနီးပြီ။ ထိုလူများနှင့်ပေါင်းရမည်လော၊ ထိုလူများကဲ့သို့ လုပ်မှသာလျှင် အဆင်ပြေတော့မည်လော ... ထိုအရာများ ထိုမြင်ကွင်းများနှင့် ထိုအဖြစ်အပျက်များစွာတို့သည် ကျွန်တော်တို့၏ခြေကို ချော်လုနီးနီးဖြစ်လာစေပေလိမ့်မည်။
အဓမ္မတရား၊ မတရားမှုများသာလျှင် ကောင်းစားနေကြခြင်းကိုမြင်တွေ့ရခြင်း၊ တရားမျှတမှုနှင့် ဖြောင့်မတ်သောလူများ၊ လူကောင်းများသာ နာကျင်ခံစားနေကြရကာ ဆုံးရှုံးကြခြင်းကို မြင်တွေ့ရခြင်းများ ... ထိုအရာများသည် ဘာမှားနေသနည်း ... သူတို့သာလျှင် မှန်နေသည်လော၊ ဘာဖြစ်လို့များ မတရားမှုပြုသည့် အဓမ္မကောင်များက ကောင်းစားနေကြရသနည်း။ ထိုအရာများသည် ကျွန်တော်တို့၏ခြေကို ချော်စေလုပြီ။
ဘေးပတ်ဝန်းကျင်ကို ကြည့်မည်ဆိုလျှင်လည်း ရန်သူများဝိုင်းနေခြင်း၊ ကျန်းမာရေးအနေအထားကြည့်မလား၊ ကိုဗစ်ကြည့်မလား၊ အောက်စီဂျင်ပြဿနာတွေ အကုန်လုံးက အောက်ဆုံးအခြေအနေတွေကြီးပဲ၊ ငွေရေးကြေရေး စီးပွားရေးအခြေအနေကြည့်မလား၊ ကိုယ့်ပိုက်ဆံကိုယ်ထုတ်မရတဲ့အခြေအနေတွေ၊ လုံခြုံမှုကြည့်မလား စသည့်အခြေအနေများသည် မတရားသောသူများ အဓမ္မလူများ၏တဘက်တွင်နေသောလူများသာလျှင်ခံစားနေကြရသည်။ ပြောမည်ဆိုလျှင် မတရားမှုတွင် မရပ်တည်သူများ၊ အဓမ္မမှုများကို လက်မခံသည့်သူများသာလျှင် ခံစားနေကြရခြင်းပင် ...
အချုပ်အားဖြင့် နှုတ်ကပါတ်တော် ၂ချက်ဖတ်စေချင်ပါသည်။ (၇၃ ခုမြောက်သောဆာလံ အပုဒ်ငယ် ၁၆-၁၇) ထိုသို့သောအမှုအရာများသည် နားလည်ရခက်သည်၊ အဓမ္မလူများကောင်းစားခြင်း၊ မတရားသောသူများ အဆင်ပြေခြင်း ထိုအမှုသည် နားလည်ရခက်သည်။ ဒါဆိုလျှင် အာသပ်ဘယ်လိုများ နားလည်သွားသနည်း။ "သန့်ရှင်းရာဌာနကို ဝင်၍" ... ပြောရလျှင် တော့ အစကအာသပ်နားမလည်ခဲ့ပါဘူး သန့်ရှင်းရာဌာနကိုဝင်တော့မှသာလျှင် သူနားလည်သွားသည်။ တနည်းအားဖြင့်ဆိုရလျှင် ဘုရားသခင်ဆီသို့ တိုးဝင်သည့်အခါတွင် ထိုလူများ၏နိဂုံးကိုသိသွားသည်၊ သူ့အတွက်လည်း အဖြေကိုသူသိရသည်ဟုဆိုကြပါစို့။ ဆက်ကြည့်သည့်အခါတွင်လည်း အာသပ်၏ "ကိုယ်တော်ဘာအလိုရှိတာလဲ ... သူ့အသားတွေ နှလုံးတွေပျက်ဆီးတော့မယ်ဆိုလျှင်တောင်မှ ဘုရားသခင်၌သာသူခိုလှုံမည်" ဟုဆိုသည်ကိုလည်း နောက်ဆုံးတွင်တွေ့ရပေသည်။
ကျွန်တော်တို့သည်လည်း ကြုံတွေ့ခံစားနေရသော အလှည့်အပြောင်းအချိုးအကွေ့များစွာကို ကြုံတွေ့ရသည့်အခါတွင်လည်း ဘုရားသခင်၏ ကရုဏာတော်နှင့် ကယ်တင်ခြင်းသည် အဲဒီအထံတော်မှဖြစ်သည်၊ အဲဒီသန့်ရှင်းရာဌာနဖြစ်သည့် ဘုရားသခင်ထံမှသာဖြစ်သည် "Salvation Belongs to God" ဖြစ်သည်ဆိုသည့်အရာကို အနည်းငယ်ဝေမျှရင်းနှင့် ကျွန်တော်တို့တွေသည် ကယ်တင်ခံခဲ့ပြီးပြီ ယခုလည်း ကယ်တင်ခံနေရသည် နောက်လည်း ကယ်တင်ခံရဦးမည်ဆိုသည်ကိုဝေမျှခွန်အားပေးလိုက်ပါသည်။
ဘုရားရှင်ဆက်လက်စကားပြောပါစေ။
#Titus_KyawNyi
Photo Crd: Internet